Spotlight

دلتنگ مخاطبین کانالم

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

چقدر دلم برای مخاطبای کانالم تنگ شده. این همه وقت بود که باهام بودن. هروقت پست می‌ذاشتم می‌دونستم همون آدما دارن می‌خوننش. الان اونا اینجا نیستن احتمالا و شمایی که دارین این پستو می‌خونین هم اونجا نیستین:)) ایشالا این اوضاع درست شد بیاین کانال در خدمت باشیم:)) @spotlightz

۹۸/۰۸/۲۹
Spotlight .

نظرات  (۱)

نه من از پارسال که آدرس اینجا رو پین کردی اونجا ، حواسم بود بهش :))))

و دو سه بارم چک کردم اینجا رو تا بالاخره نوشتی :)

 

ینی میگم حداقل من یکی از همونام :)

پاسخ:
عههههه عزیزدلممم چقد خوشحال شدم^_^ 😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی