Spotlight

اینترنت موبایل...؟؟؟؟!!!!

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۲۲ ب.ظ

هی از گذاشتن پست خودداری کردم به این امید که نتم بالاخره وصل شه برم تو کانالم بنویسم، هی بازم وصل نشد و معلوم هم نیست کی قراره وصل بشه. دیشب دیگه انقدر اعصابم خرد شده بود که به پاکان گفتم مودم مغازه‌ت رو بیاره من فقط گروه دانشگاه رو چک کنم ببینم استادا چیزی گفتن یا نه. وقتی هم که مودم به دستم رسید اولین کاری که کردم این بود که صفحه‌ی گوگل رو باز کردم. خنده‌دار نیست؟ انقدر این هشت نُه روز، به طرزی وسواس‌گونه، هی صفحه‌ی گوگل رو زده بودم که ببینم نت وصل شده یا نه و هی برام بابا نیومده بود که واسه‌م عقده شده بود! می‌خواستم فقط یه بار باز شه دلم خنک شه. بعدم که کارم تموم شد مودمو بهش پس دادم و دوباره موندم بی‌نت... خدایا فقط می‌تونم بگم شکرت واقعا!!!

کانالم در تلگرام: @spotlightz

۹۸/۰۹/۰۴
Spotlight .

نظرات  (۳)

۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۹:۳۳ اکسیر عشق

سلام من هر وقت یه بلاگر پیدا میکنم معلمِ کلی ذوق میکنم 

چون نیاز دارم به راهنمایی های کسانی که تو این مسیر هستن، برای منی که تازه کارم خیلی مهمه و خوشحالم که یه دفعه از وبلاگهای به روز شده پرت شدم اینجا ..

باورتون میشه امروز سرکلاسم گریه کردم .. ممنون میشم روشهای کلاسداری، تشویق و تنبیه رو یا پست کنید، یا اینکه از طریق وبلاگم در ارتباط باشیم و سوالهام بپرسم 

البته فعلا بلاگفا باز نمیشه 

پاسخ:
سلام عزیزم. خوبی؟ ای بابا چرا آخه عزیزدل؟ خیلی ناراحت شدم:(
منم البته خیلی سابقه ندارم الان ترم دومیه که معلمم. تو کانالم خیلی چیزا نوشتم البته پراکنده. ولی کلا اونجا زیاد می‌نوشتم درمورد کلاسام قبل از این که نت اینجوری بشه. درست شه بازم برمیگردم اونجا و مینویسم.
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۹:۴۶ || میلاد || نمونه سوالات آیین نامه

http://find.dejavoo.ir

 

بدون وایفا برو این سایت وصل میشی به گوگل :دی

 

 

پاسخ:
دست شما درد نکنه. خیلی ممنون.

ضحا من کلللی ذوق کردم که اومدی تو بیان و وبلاگ می‌نویسی. کانالتم خیلی دوست دارم و قبلن هم بهت گفتم ولی وبلاگ خیلی موندگارتره همیشه. برگشتی کانال ولی لطفن اینجا رو هم ولی نکن.

پاسخ:
قرررربونت برم من عزیزممم 
واقعا هیچی وبلاگ نمیشه، اصلا حال و هواش فرق میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی