Spotlight

معلمی و خندیدن‌هاش...

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱ ب.ظ

یکی از پسرام بود، همیشه احساس می‌کردم با سوالات عجیب و غریب و چیزهایی که وسط درس میگه قصد داره سواد منو محک بزنه یا بهم بفهمونه خیلی هم معلم باسوادی نیستم. منم که به جز روزهای اول معلم شدنم، دیگه هیچوقت ترسی از این داستان‌ها نداشتم خیلی وقتا جوابش رو دادم و خسلی کقت‌ها هم راحت بهش گفتم «I don't know!». آخرین بار ولی متوجه شدم بیشتر از این که قصد داشته باشه من رو زیر سوال ببره یا با شخص من مشکلی داشته باشه، هدفش اینه که بگه خودش خیلی چیزا می‌دونه!:)) و خب برای همین هم هست که خیلی وقتا وسط درس، مسیر درس رو به سمتی می‌بره که از اطلاعات خودش استفاده بشه=)) حالا این به کنار، کلا خیلی عادت دارن وسط درس چیزهای بی‌ربط بپرسن. مثلا درسمون راجع به ماه‌های انگلیسیه، طرف برمی‌گرده می‌پرسه تیچر مُحَرم چی میشه؟ حالا باز این یه ربطی داره! بی‌ربط‌تر از اینم می‌پرسن آخه!:))  پریروز بهشون گفتم «بچه‌ها ببینین، این سوالات عجیب غریبتون رو بذارین بعد از کلاس بپرسین. من هستم! نمیرم! باااور کنین نمیرم!» انقدر تاکید کردم که یکی از پسرا زیر لب گفت «به حضرت عباس نمیرم»=))) آخه نگران بودم فکر کنن می‌خوام بپیچونمشون:)) یه کم بعدتر، داشتم با استفاده از be going to که درسشونه، از برنامه‌ای که برای جمعه‌م داشتم براشون حرف می‌زدم، توش گفتم قراره درس بخونم و... اینام می‌دونن من خیلی درس‌خونم، یکیشون بی‌ربط‌، و فارسی، برمی‌گرده می‌پرسه «تیچر کمترین نمره‌ای که شما تا حالا گرفتین چند بوده؟» جواب دادم، بعد گفتم «الان ایییین، یکی از اون سوالاتی بود که چی...؟» گفتن «باید بعدِ کلاس می‌پرسیدیم» گفتم «آفرین»، بعد برمی‌گردن میگن «تیچر آخه بی‌ربطه. فکر کنین ما بعد از کلاس بیایم پیشتون یهو بپرسیم تیچر کمترین نمره‌ای که تا حالا گرفتین چند بوده؟ بی‌ربطه دیگه!» در حالی که تو دلم از تصویری که برام ترسیم کرده بودن مرده بودم از خنده گفتم «اونوقت وسط درس بپرسینش باربطه؟»:)))

کانالم در تلگرام: @spotlightz

۹۸/۰۹/۰۲
Spotlight .